Magisk träningshelg

22 Mar, 2015 - 21:10 ☆ glada dagar
Hej alla vänner och ovänner och er jag känner och inte känner.
 
Vilken vecka det har varit. För att inte tala om vilken helg det har varit. Oj oj oj. Dels har jag kämpat med en förkylning sedan i tisdags. Turné med jobbet hela veckan och nu en hel helg med 4-k training camp 3.0. 
 
Grabbarna i 4-klövern och framförallt Ola Enberg är det som står bakom träningshelgen där folk (mest grabbar) från olika delar av landet samlas för att träna och ha roligt. Gemensamt är såklart att alla brinner för träning! Det var ca 30 grabbar och jag. Fantastiskt helg med mycket inspiration och en riktig motivationsboost. Att det bara var jag som var tjej är egentligen en struntsak så vet inte varför jag ens nämner det :)
Det är det som är så jäkla kul med träning, att har man ett gemensamt intresse spelar det ingen roll om du är tjej eller kille, gammal eller ung osv. Det går alltid att träna tillsammans och peppa varandra.
För den delen kan jag ju inte direkt klaga heller när man får umgås med killar som är extremt duktiga, snälla, roliga och hjälpsamma.
 
I år var även Anders Graneheim och Rookie Westin med och föreläste och hängde med i gymmet. Man blir inspirerad bara av att se dessa två. :) Sedan att man får leta efter snällare och ödmjukare människor än dem två gör ju det hela ännu bättre. 
 
Här kommer lite bilder från helgen;
 
 
Idag fick vi/jag massa tips av Anders Graneheim i gymmet. Ovärderligt lyxigt att få tips från ett byggarproffs.
Det är så tydligt att små ändringar i övningar/utförande kan göra en enorm stor skillnad. 
 
 
Lyckades inte vända bilden åt rätt håll. Så ni får helt enkelt vända på era små huvuden istället ;)
På bilden kör grabbarna ett iaf en grepptävling. Tyckte inte riktigt att det var min grej.... 
 
 
Nu har jag även denna bok i min ägo och jag ser fram emot att lusläsa varenda sida i den. :)
 
Ja så för att sammanfatta helgen så har jag haft magiskt roligt.
Förkylningen har gjort att jag är hes och låter som att jag druckit whiskey i hela mitt liv. Tog det lugnt i fredags och körde bara rehab och ett lättare benpass. Igår och idag kändes det bättre (förutom att hesheten är kvar) så då fick jag till hyfsade pass med bröst & biceps igår och rygg idag. Nu återstår bara att se hur jag kommer må till veckan. Antingen blir jag ännu mer sjuk eller så blir jag helt frisk!
 
Blir en vilodag imorgon förutom jobb iaf! :)
 
Summa kardemumma när du mår bra går träningen bra. Man blir aldrig helt fullärd utan man ska fortsätta utvecklas och våga göra förändringar i träningen. För att inte tala om att träning är så förbannat roligt. Punkt.
 
Tack för i helgen grabbar!
 
Pe
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback