Så rädd

19 Apr, 2016 - 07:58 ☆ glada dagar
Helgen spenderades i Kiruna. ❤️ min älskade farfar ligger på sjukhus och den rädslan över att förlora någon som betyder så mycket är fruktansvärd. 
Som tur är så har min farfar ett starkt hjärta och allt gick bra. ❤️ det blir så tydligt också hur otroligt viktigt det är att vara i god fysiskt form när man blir sjuk. 
Träning och hälsa är viktigt genom hela livet, glöm aldrig det. 👊 

Jag vill inte förstå att ens nära blir äldre. Jag vill inte förstå att dem inte ska finnas för alltid. Jag kommer tappa en del av mitt hjärta den dagen ni inte längre finns kvar. ❤️ 

I Kiruna finns det många som jag älskar och att få krama farfar & farmor och mormor kändes så skönt. Men känslan av att jag aldrig vill släppa dem blev så stark. 

Jag hann även med att pussa på älskade lilla Tage. Min brorson som växer så det knakar och är så underbar att hjärtat nästan går sönder. 

Nu är det ny vecka och fullt upp som vanligt. Ser mycket fram emot allt roligt som händer nu i dagarna. 😊 

Var rädda om er och ta hand om era nära ❤️


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback