Men tjena biffen

15 Mar, 2015 - 00:05 ☆ glada dagar
Idag var den en härlig dag med blå himmel och sol. Tror jag iaf. Tyckte mig kunna se det på folks uppdateringar på Facebook och instagram 😉 
Jag jobbade. Men det var mycket roligt. 👌 jag råkar ju gilla mitt lördagsjobb Så himla mycket. 😊 
Dessutom hade vi fått in fina vårnyheter i butiken och jag råkade visst komma hem med en ny tröja 😄 dock kom jag hem med en storlek mindre än den jag provade. Hur nu det gick till. Men jag tänker att man bara ser lite biffigare ut i tighta kläder så va fan... 


Direkt efter jobbet for jag på gymmet men hann se solen genom bilrutan 👌☀️ axlar & triceps fick det bli och jag tror jag fick bra pump. När jag kom hem gick jag nämligen förbi köksfönstret och "råkade" spegla mig lite. 
'Men tjena biffen vilka axlar och triceps du har' -tänkte jag. 
Ska alltid börja spegla mig i fönstrena. 


Kvällen avslutades med mellomys hos Zanna & Mattias i deras nya fina hus. 
Dessutom vann Måns och ingen blev gladare än jag. Jag är nämligen kär i Måns lite i smyg. 😍 


Imorgon är det söndag och en fullspäckad dag väntar. Ser fram emot den 😊 

Hej svejs
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback