Det ni.

17 Mar, 2015 - 22:17 ☆ glada dagar
Här sitter jag nerbäddad i soffan bland filtar & kuddar. Från ingenstans vaknade jag idag med halsont och förkylningen är tillbaka. 😕 blä. 

Gick ändå ok att jobba idag och jag ville inte ställa in kvällens body combat pass så jag försökte iaf att ta det lite lugnt, och fick använda orden istället för kroppen att peppa deltagarna. 


En rolig grej idag var att det ringde en tjej från programmet atleterna i SVT. Dem hade blivit tipsad om mig och hon ville göra en telefonintervju. Det kunde jag ju iaf ställa upp på. 😄 

Tydligen ska det detta år vara fokus på uthållighet och kunde innefatta grenar som simning, cykling, häcklöpning osv. 
Jag som blir omsimmad av pensionärer på badhuset. Jag som aldrig har cyklat på en utomhus träningscykel. Jag som skulle krypa under häckarna istället för att hoppa över dem. 😂 

Nej jag vet inte riktigt om det är rätt forum för en tung kroppsbyggare. Om det hade varit för några år sedan så kanske. 😄👍 tror inte jag hör från dem igen men det var kul att dem ringde. 😃👍 

Nu ska jag kurera min hals. 

Hörs. Hejs. 
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback