Pb och ett fint kvitto

16 Mar, 2015 - 22:18 ☆ På gymmet, Träning, glada dagar
Ikväll for jag & Jocke på step in för ett bröstpass. Alltid så kul när vi väl tränar tillsammans och Jocke lyckas alltid få mig att klara av lite till 👌 

Idag flög 70 kg upp i bänken som papper och jag blev förvånad över hur lätt det gick. Det slutade med ett nytt pb på 75 kg! 😃👊 det var inte snyggt och det gick segt men upp kom det!!! 
Wohooo vad jag är bra. Galet nöjd och extremt stolt att lilla jag pressar upp 75 kg. Grymt Pe grymt 👌😊 

Måste testa det igen bara och bli lite mer bekväm med dem tunga vikterna. 😊 än en gång är iaf målet på 80 kg ett steg närmare. Fin fin känsla. 

Med ännu bättre teknik i bänken tror jag det skulle gå ännu lättare. 




Lycklig tjej idag. 

Imorgon drar vi ut på vår turné med musik & dansskolan också. Idag har vi repat hela dagen och jag hoppas att allt som var kaos idag sitter perfekt imorgon. 😄 temat är fem myror är fler än fyra elefanter, och denna termin ska vi ut och showa för lågstadiet. Alltid lika kul. 

Nu hoppar jag i säng och somnar som en löjligt glad liten dam. 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback