fredagkväll

14 Aug, 2009 - 20:03 ☆ glada dagar

Helloooo party friday.... eller så inte....

En blå fredag idag.. mycket mer än så är det väl inte för fröken pe idag.


Mina blommiga skor har gjort mig glad idag... bara en sådan sak:)


Och en skitgod sallad fick jag till:)


Nicke lagade skitgod kött o korv gryta :)



Ett glas rödvin för att dämpa ångesten att jag numera känner mig som en heffaklump.. otränad o jävlig... haha
Jag skulle vilja känna mig som fantomen, snygg o bitig som bara den iförd kalsonger utanpå en blå kroppsstrumpa:)


Har roat mig med att fota mina blomkrukor....


Har inte riktigt läst serierutorna på blomkrukorna så noga förens nu... :)
Dem är ju helroliga mina blomkrukor...



Ja det är inte varje fredag man roar sig med att läsa på blomkrukorna...


Ne om man skulle bege sig ut på krogen o kriga lite.. eller hitta på något annat party fredag aktigt....?
Någon som har några förslag?


Kolla in min nya disktrasa på kronprinsessan o daniel...
Såg den i sthlm o mamma var snäll o köpte den till mig. haha den är så snygg.
Jag och disktrasor.. det är inte klokt vad jag alltid börjar samla på underliga saker:)

Fröken Pe har fredags talat

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback