ojojdå

29 Jan, 2009 - 23:37 ☆ glada dagar
OJ då vad står på fabbe blir plötsligt blek och grå
oj då vad står på
ojojojojoj ojojojoj

sjörövar fabbe farfarsfar.....

Alla dessa barnlåtar går runt runt i min skalle... Haha en danslärares vardag är ju ingen lek alltså...
Eller de kanske är de den just är:) Jag ääälskar iof att leka och dansa med barn. Gud vilken glädje de ger!

Tydligen måste man uppdatera sin blogg 6 gånger om dagen för att lyckas,, så jag misslyckades totalt kan man säga!
Det har väl gått en sådär två veckor sen jag skrev det första inlägget.. Jag är värdelös jag erkänner!!!

Får jag skylla på att jag har haft fullt upp??
Funkykidz utbildning, träning, städning... kaffedrickande...
Nej det kanske inte är så bra anledningar....
Sanningen är nog ändå den att jag inte riktigt förstått mig på ens hur jag fixar till själva bloggen, förutom skrivandet alltså..

Jag kanske håller på att bli gammal... fyller ju ändå 25 i år. Får man skylla på åldern för att man inte kan blogga?
Nej antagligen inte..

Jag ska nog lyssna igenom sjörövar fabbe en gång till innan jag tar tag i de här på allvar...

God kväll

Fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback