fokusera Lindmark fokusera!

18 Jun, 2009 - 01:40 ☆ glada dagar
Nu har jag just kommit hem! Fingrarna bränner efter cykelturen från Hemlunda... Ändå hade jag handskar för att inte frysa bort händerna... vansinne!!!

En trött fröken Pe idag...

Idag har varit en härlig dag :)

För det 1a:
Jag cyklade till Step In imorse och sprang på löpbandet. Och hejade på mamma o pappa som var där o hade genomgång i gymmet med en instruktör! (haha i present av mig o mina syskon har dem fått sommarkort på step in så dem kan träna hela sommaren!! haha lite grymt eftersom pappa önskade sig en ölpump:D)
 
Träningskort vs Öl.....

För det 2a:
Jag träffade på Esbjörn på step in som frågade hur de går med övningarna (för ryggen)... shit! Jag har bara inte hunnit med dem..:P Men jag har haft hemskt ont i mina axlar som känns helt utslitna så nu MÅSTE jag börja fokusera på baksidan så inte axlarna tar över för mkt!!!

iiiih!!! Inga övningar som sliter på axlarna ett tag framöver....

chins 3x10 tycker han ja ska ha som mål... HOPPSAN! snacka om att jobba hårt i sommar, precis så jag orkar 5st nu.... FOKUSERA LINDMARK FOKUSERA :D

För det 3e:
Jag cyklade till Hemlunda på kvällen för att komma på att ja inte ides sitta där och for till Step in för andra gången idag och va på Body pump! :) Nästa gång ska jag öka vikterna... så jag blir sådär totalt slut efteråt för de är en känsla ja älskar:)

Så slut som bara en fröken Pe kan vara...

För det 4e:
Blev så glad idag när Lillebror sa att han o Jossan kommer upp till Pite o firar Midsommar! HURRA:D OOO vad jag längtar efter dem!!

Det bästa som finns är att vara med lillebror o "lillasyster":) SKYYYNDA ER HIT!

Nu tar jag min träningsvärk i rumpan(efter cykelturer, löpning o pump) o säger godnatt!!
För om de e nån som behöver sömn så äre Pe!

Är så trött att ja inte ens orkar hålla upp huvet utan hjälp.....

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback