Min förebild! Min idol!

05 Jun, 2009 - 21:15 ☆ glada dagar
Jag har frysit hela dagen! usch usch!!

Pratade med storebror i telefon och dem är på väg till Spanien! Jag är så fruktansvärt avis!

Min bitiga bror för något år sen! Han är min idol och mitt allt:D
(förlåt för bilden mathias - du är säkert ännu bitigare nu. haha!)
 
FAN vad jag längtar efter min storebror, med han i närheten har man aldrig en tråkig eller lugn stund!
Älskar dig! Skynda dig upp till norrland så kan vi typ träna! haha:D:D

Haha en rolig grej dock, brorsan hade bestämt sig för att ha 3 löppass denna vecka och eftersom han inte hade tid idag så ska den galningen stiga upp och gå ut o löpa före 05.45! innan dem flyger til Sthlm vid 08..
Så det finns någon där ute som är mer idiot när det gäller träning än mig! Ironiskt nog är vi släkt:D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback