Hög.. av träning:)

15 Mar, 2009 - 19:18 ☆ glada dagar
Jaha fort var det gjort, promenad en halvtimme till step in som lite uppvärmning i det kalasfina vädret:)
Solsken o 3 plusgrader! kan ni tänka er!!
(fick dock en jättelängtan till sthlm efter att ha pratat me lillebror o de va 12 plusgrader, o dem var o promenerade på årsta havsbad!!)

Sedan hade jag lite dans med tvspels tema innan det var dags för BodyCombat releasen!!
Det kändes kanon, o var såå roligt! Gjorde någon liten miss men det var jag för glad för att haka upp mig på:D

Deltagarna gjorde mig åter igen helt hög av lycka när de sa att de vill fortsätta ha mig, de hade skvallrat om mig i omklädningsrummet var det en som bekände:) haha! Dem förstår nog inte hur mycket deras beröm betyder!!

Jag har längtat så länge, väntat, jag tog mina sista pengar och satte på utbildningen bara för att jag ville så jävla mycket! Så när jag får beröm känner jag att det är värt det! O jag ska fortsätta öva o öva o bara blir bättre o bättre, så jag blir den instruktören jag vill vara, den BÄSTA :) så jag kan ge deltagarna allt!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback