Hoppsan jag tog första sidan!

18 Mar, 2009 - 09:37 ☆ glada dagar


Jaha då kom chocken idag då... Jag på första sidan på P T (Piteå tidningen)!
O herregud tänkte jag.
Trodde dem skulle skriva en liten notis om det bara men det blev första sidan o ett stort uppslag!!

HURRA för klubben!
HEMSKT för mig eftersom bilden var skitful!

Men man kan inte begära att man är annat än ett osminkat fanstyg efter 2 timmars träning!!:P



Till första sidan hade dem dock kunnat vara lite snälla o valt någon bättre bild, kan ju inte ha varit så ful på alla?hmmm.. borde nog inte fundera vidare på den frågan.....

Nu hoppas jag bara att det löser sig med lokal så vi inte måste lägga ner Boxningen!!

Kommentarer
cecilia säjer:

Va fränt!!!! O du, bilden var inte alls hemsk, det enda, eller inte enda, men mesta man ser är ju ett par gigantska armar:)

kram

2009-03-18 @ 19:21:05
Blogg/Hemsida: http://lillycecilia.blogg.se/
EmilR säjer:

Hej! Kul att se att du har en blogg! och duktigt att komma på förstasidan! :)

2009-03-18 @ 22:09:19
Elin säjer:

GO Petra! Vad grym du är :) Tack för piratlåten också, den blev succé!

2009-03-19 @ 18:55:49
Blogg/Hemsida: http://elinssanningar.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback