Vilken start på dagen

07 Okt, 2009 - 10:38 ☆ glada dagar

Härliga bilder från Sthlm och super saturday helgen var precis vad jag behövde när jag vaknade med huvudvärk och en hals som kraxar som en kråka... Plötsligt kändes allt så mycket lättare:)


Letar efter mat i väskan tror jag minsann...


jag o sofia med grymma reachel o pernilla!!



Tack Sofia för alla fina bilder!:) Det var verkligen en härlig lördag i Sthlm. Först Body Combat en hel dag och sedan party ute i storstads vimlet! Vill tillbaka:)


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säjer:

SV: Ja visst så den grym ut, riktig sportbil haha :D



Jo, det är jättekul att läsa till sjuksköterska :D

2009-10-07 @ 16:02:55
Blogg/Hemsida: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback