min 25års dag

18 Sep, 2009 - 00:03 ☆ glada dagar


Fort kom den, 25års dagen!
Lika fort var den över... Men jag har haft en fantastiskt härlig dag:)
Jag har fått så många sms, telefonsamtal och grattulationer på facebook.. (haha där alla kan se att man har födelsedag) Det har gjort mig så glad så glad:)

Fick en bra start på min födelsedag, en rolig och intressant föreläsning i skolan! Carro bjöd på lunch! Och, tro det eller ej, efter att vi ätit färdigt på universitet stannade en kille mig och sa:

-ursäkta får jag bara säga en sak? Du är så otroligt vacker.

Varav jag blir chockad och generad och säger:

-Ojdå! Sedan gick jag därifrån...

HAHA vad jag skrattade efteråt.. vem fan säger bara ojdå och går därifrån??
Det här med att ta komplimanger är för svårt för fröken Pe!


Jag har ätit tårta, druckit kaffe, haft besök och fått fina presenter!
Är så nöjd med min 25 års dag:)

Tack alla som förgyllde den!!


Kommentarer
Anna säjer:

Du förtjänade en toppendag gumman!! puss kram

2009-09-18 @ 12:47:26
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggspott.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback