Världens bästa jobb

24 Sep, 2009 - 18:26 ☆ glada dagar

Jag har än en gång insett att danslärare är världens bästa jobb!!
Även om det är stressigt med att alltid måsta vara kreativ och göra koreografier o övningar o man möter alla dess elever... så kan jag inte tänka mig något roligare jobb!!:):)


Ja det är ju Body Combat instruktör då såklart! :) Vilket påminner mig om att jag måste kolla igenom programmet nu till passet ikväll!! Bara en timme kvar!!... oj så stressigt men oj så underbart!

Har just hunnit äta en väldigt snabblagad middag.haha! lax, räkor, vitkål, morötter, avokado!

Stay with the fight!!! hoho

fröken Pe


Kommentarer
Jenny säjer:

Ville bara säga att jag läser din blogg lite då och då och att du verkligen inspirerar till träning.

/Jenny

2009-09-24 @ 20:12:34
fröken pe säjer:

Tack snälla Jenny! :) vad glad jag blir om jag kan inspirera till träning! Det är mitt liv och det enda jag kan.. haha så jag delar gärna med mig!

2009-09-24 @ 22:46:34

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback