leka cirkus är inget konstigt....

19 Apr, 2010 - 16:40 ☆ glada dagar
ja ska man nu skapa cirkusdans gäller det att ta skapandet på allvar.. *skrattskratt*


så idag har jag lekt cirkus.. det var hemskt roligt:) hahaha


mina jeans var dock lite för tighta... hoho

 öh hejhej... eller hjälp!!


koncentratioooooon... o sen sparkar vi fram.. tjollahej vad det går!


man är ju nästan född cirkusartist!


jag kan stå på huvudet jag är inte rädd....


tadaaaaa


kanske finns ormar på cirkus? nej just de tigrar var de ju...


kanske finns någon starkeman?? eller nehe inte.. ojdå...

ja jag säger väl tack o hej då! :)

Ja det är inga konstigheter att leka cirkus framför kameran, det är en helt vanlig dag för fröken Pe....
jorå... så att.. inga konstigheter..

tack o bock

Kommentarer
Sofia säjer:

Ha ha!!!

Det kommer ju att bli succé!

Vad skoj för barnen att de har en så påhittig fröken.

Lycka till!

Kram S

2010-04-19 @ 19:04:55

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback