Söndags update.

12 Dec, 2010 - 16:23 ☆ glada dagar

Vad kan vara bättre en söndag än att ligga i soffan hos mor o far?



Det är söndag och jag har haft en kanon helg!

Idag har jag legat i soffan hos mamma och pappa och tagit det lugnt. Fått umgås med världens bästa lillebror innan han for hem till Kiruna. Snart snart ses vi igen! Snart snart far jag också till Kiruna. Det är kärlek!! :) Det bästa av allt, snart snart är det jul! Och jag o lillebror har minsann kommit överrens om att den här julen kommer bli den bästa! :)




Fredag:
Vi var 40 glada step in människor som hade julfest. Magiskt! Vi åt gott, drack gott, skrattade och dansade. Roger, Kalle, Esbjörn och Tomas höjde festen rejält med deras spelande! Fantastiskt!

Jag var snabbare än stålmannen när jag bytte om från partyklänning till träningskläder för att hålla ett danspass med ett glatt (företag) gäng kl 21. Det ska väl vara jag då som mitt i festen drar på träningskläder o svettas. Haha. det är inte på alla fester man måste slänga sig i duschen mitt i allt :)

Fantastiskt roligt var det i alla fall! Tack till Tomas, David o Kalle för en rolig efterfest också! Kanon fredag!



Lördag:
Glögg och sällskapsspels kväll hemma hos mig. Det blev även pepparkakshusbygge. Bara en sån sak! :) hahaha. Huset blev inte bara fint, det är riktigt roligt att dricka glögg och spela spel också!

Ante tog helt klart hem priset "den som svor mest/sa skitspel flest gånger" och fick dem svåraste orden (eller? haha).

Isabell tog hem priset "den konstnärligaste".

Simon tog hem priset "den som knäckte det skummaste ordet" (piggsvin! hur var det möjligt??)

Jens tog priset "den som inte kan vissla en klassisk låt" (för lillekatt och broder jakob låter ju verkligen likadant?)

Lillebror tog priset "bäst på att förklara"

Patte tog priset för bästa utropet "åhh en vit nalle!" (som givetvis inte var tillåtet i vilda gester)

Elin tog priset "bäst i spel" (trots ryggproblem och kråkkraxande!?)

Jag... ja finns väl inget annat att säga än att jag tog priset för "bästa vurpan" och ändå var inte ordet isfläck....

NU laddar för kvällens Boxpass!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback