allt handlar om mig

11 Jul, 2010 - 23:02 ☆ glada dagar
Jag är bra. Jag är rolig. Jag är fin. Jag är duktig. Jag är snäll. Jag är omtänksam. Jag är bara så jävla bra!

Så känner jag mig efter att ha pratat med min fina vän i telefon! Stina stina. Jag saknar dig så mycket att det inte är klokt. Spelar ingen roll när vi pratar eller vad vi pratar om, vi skrattar alltid tillsammans en eller flera miljoner gånger under ett samtal! :) Ser så mycket fram emot att fara till Sthlm, och till Kalmar på min bästa väns bröllop! Ska bli så fantastiskt roligt!


 Igår var det lördagkväll!

Jag tog på mig färgen jag älskar - rosa, mina gamla favoritshorts, bekväma klackar, la på läppglans och en blingbling kofta. Träffade min härliga vän Carolina och andra härliga människor. Drack färgglada drinkar. Dansade i Boels vardagsrum. Tog en cykeltur in till stan. Åkte pakethållare. Stod i kö som packade sillar. Dansade hela kvällen.



Tack för en fantastisk lördagkväll! I gott sällskap mår man verkligen så bra! :)

Idag är det söndag. Inte vilken söndag som helst. Men en söndag.


En smärtsam söndag fick en fantastiskt vändning när Elin och Peter bjöd på jordgubbar och grädde. Tack vänner för att ni är så söta, och för att ni är ni! :)

Sedan som sagt ett samtal till min vän som är alldeles för långt borta. Räknar dagarna tills vi ses och kan skratta så vi får ont i magen - precis som vanligt! Vänner vänner. Dem finns när man gråter, när man skrattar, när man är arg, när man vill prata, när man vill vara tyst, dem resonerar och diskuterar... och framförallt får dem en att må så fantastiskt bra!

Vad vore vi utan våra vänner??

Imorgon ny vecka! :
- inget ryggont
- härlig träning
- skratt
- nya krafter

Så ser veckans planering ut.

Hoppas ni har haft en skön helg.
Puss /Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback