det finns mycket att tycka om!

30 Jun, 2010 - 00:00 ☆ glada dagar


Jag tycker om sommaren. Jag tycker om att träna utomhus. Ryck på gräsmattan, step up i trappor, springa på stranden, spurta i trappor, jag tycker om solen, jag tycker om att titta på vattnet. Jag tycker om blommor. Jag tycker om att skriva. Jag tycker om att blogga!

När det känns tomt och som att livet vänt sig upp och ner, ser jag till att njuta av det jag tycker om. Det gör att jag ändå orkar. Att jag får energi. Att jag kan fokusera på det roliga.

Idag slog tanken mig att det är så många vänliga ord och vänner jag har runt om mig. Hur ett léende från någon kan göra hela min dag. Jag slogs av tanken hur mycket jag älskar att instruera. Hur det gör mig så glad att guida andra människor i träning. Hur mycket jag tycker om att fokusera på mina deltagare.

Det finns så mycket att tycka om. Och imorgon ska jag tycka jävligt mycket om mig själv också! :)

Njut av dagarna vänner.

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback