hemlighet

28 Mar, 2010 - 11:41 ☆ glada dagar
Det finns saker som bara jag vet om.... som att jag kanske har planer till hösten... som kommer innebära förändringar... jag är förväntansfull att få veta mer om kanske ett kommande jobb... hihi :)


Nu längtar jag efter påsk och ledighet och fjällen!! ska bli så otroligt skönt att verkligen få ladda på med energi i kroppen och tankeverksamheten! Ska skicka några platta påskägg till olika delar av landet imorgon!:)


Avokadon är skivad och äggen kokade. så dags för en vrål frukost/lunch!


jag känner mig lite trött vilket kan bero på att man ställt fram klockan eller på det tråkiga vädret ute...
funderar på om jag ska hitta motivationen o gå ut i snöandet...


Från panduro kan ni beställa vita disktrasor att måla själva!:) kanske passar bra som påskpyssel?

Ha en härlig söndag!
Själv ska jag låta kreativiteten flöda och skapa en dunderhonungs burk till dagens Funkykidz lektioner!

kram o puss till er
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback