Min kärlek!! och jag är en liten apa.

03 Nov, 2010 - 00:06 ☆ glada dagar


När det känns som jävligast. (Ja när det känns som bäst också) Då finns han där. Min pojkvän mr Träning. Han är en riktig läckerbit!
Han får mig att glömma allt och bara vara i nuet. Får mig att le, svettas, känna lycka....

Idag efter middagen hos mamma och pappa somnade jag i soffan under filten. Var helt slut efter en lång dag, som ändå började med en försovning så den borde inte ha känts så ofantligt lång...
Vaknade till med ett ryck. Hällde i mig kaffe. Tog ferrarin i en jävla fart till gymmet och sprang in på Sofia Bodycombat pass!

Tur var väl det att jag for även om jag missade lite av passet eftersom min power nap blev längre än det var tänkt! Det kändes galet bra! Precis vad jag behövde. Få ut lite energi och fokusera på passet där i salen och ingenting annat! HURRA!






Jag saknar att uppträda. Stå på en scen. nervositet. förberedelse. kicken. Spela teater eller dansa.

Funderar på att se om jag kan gå med i en teater grupp kanske. Saknar teatern som fan!
Blev taggad på facebook i några bilder från teaterproduktioner vi gjorde i Kiruna för massa år sedan.

Mycket roliga minnen med teater produktioner och föreställningar och rep! Haha gud vad jag saknar teatern!



Ibland är det så otroligt skönt att få gå in i en roll och glömma sig själv för en stund.

Jag gissar att det är min estetiska sida och alla år som teaterapa som gör att jag älskar att instruera så mycket! Det kan man ju se lite om en show kanske :) haha kanske ska testa att spela lite teater på något gruppträningspass. Låtssas vara någon annan än mig själv. Det vore väl galet roligt....

Imorgon dags för Box och sedan dansa loss med zumba! Vilken kväll att se fram emot!

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback