Att se världen upp och ner kan göra ont i axlarna

06 Okt, 2010 - 15:12 ☆ glada dagar


Jag har underligt nog ont i axlarna och skulderbladen. Kanske kan bero på att jag stått på händer och gjort olika konstiga övningar, som tex
handstående med armhävning-kommer ner-fortsätter bakåt i en kullerbytta-trycker upp till stående-för att sedan gå tillbaka med framåtkullerbytta upp till handstående-, som har gett mig en underlig träningsvärk?



Igår blev det annars ett snabbpass mage och sedan Bodycombat. Vilket omöjligt kan ha gett mig en träningsvärks liknande smärta i axlar o skulderblad. Av Bodycombat får jag i stort sett aldrig träningsvärk och speciellt inte efter att ha kört en ny release i några veckor. Underligt ;)



Annars så;
Röd söder te får mig att längta till Sthlm och söders alla mysiga fik!
Korvmacka får mig att längta efter mammas risgrynsgröt!



Min snälla hyresvärd kom och fixade mitt avlopp på toaletten. Varje gång jag har duschat har jag fått torka upp en flodvåg på golvet. Har försökt leka rörmockare själv men utan vidare resultat.

Bestämde mig för att kasta ut badkaret också! Äntligen! :) Jag gillar inte badkar speciellt mycket. För det första har jag aldrig ro att lägga mig i badet och för det andra känns det äckligt. Jag vill ha lätt att städa och det ska vara lätt att rensa avlopp och skura golvet! :)

Dessutom har jag numera plats för att sätta upp en hylla eller en stång där jag kan hänga svettiga träningskläder innan jag slänger dem i tvätten! Hurra för en sån sak bara...



En ledig förmiddag går fort. Nu är det färdigmyst i min stora Nike tröja. Jobbet kallar.
Ikväll vankas det box och dans pass.
Kanske lite gymmande på det!

Ha en härlig onsdag där ute

pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback