Nytt jobb och andra saker som gör mig glad fast jag är ruskigt arg....

12 Okt, 2010 - 21:03 ☆ glada dagar
Okej nr 1. Jag är fruktansvärt leds på att vara sjuk. Snor gör mig arg. Hosta gör mig arg. Andnöd gör mig arg. Mest av allt blir jag så frustrerad och vansinnig över att inte få träna!!

Jag är inte gjord för att sitta still.
Myror i brallan? Absolut! Energin behöver få komma ut i ett hårt träningspass. Samtidigt har jag ingen ork. Hemskt jobbig kombination!!! Så fort jag anstränger mig bubblar det i näsan och jag får tungt att andas. Så jag försöker snällt sitta här som en lugn flicka. Men jag hatar det....

Saker som har roat mig medans snoret rinner;




Känt på mina nya hantlar och önskat att jag vore pigg nog för att ge armarna en omgång.
Kan man mentalt tänka sig starkare tro?



Fixat nya tränings förvaringskorgar till mitt träningsrum! Kunde inte stå emot den rosa!! ;)
Bytt plats på mina tavlor.



Provat mina skor. Funderat på att göra mig av med några. Men att slänga/ge bort skor skulle kännas som att göra slut med sitt livs kärlek. Så funderar istället på att köpa ett till skoställ.....



Bytt ringar i duschdrapperiet. Det var dags att dem blåa som jag fyndade extremt billigt i somras fick komma upp. Dessutom kunde jag inte låta bli att skratta åt hur bra dem passar in på min blåa toalett! haha.



Sen har jag släppt ut håret och headbangat lite.
Det är så sällan jag har håret löst eftersom jag hatar att ha hår i ansiktet när jag tränar. Och när jag inte tränar har jag oftast nyss tränat så då är håret blött och jag slänger ihop det i en slarvig knut... Så för mig är det ju näst intill vardagslyx att ha håret utsläppt och osvettigt en hel dag! wohooo ;)

Ja annars har jag lekt superhjälte och kastat mig över soffan. Rullat på mattorna. Lekt inte stöta golv. Ja sånna där vanliga "att göra när man är sjuk och har tråkigt" saker. Inget konstigt med det.

Just ja, jag har fått jobb idag!!
Ett nytt jobb! Ett till jobb! Hahaha vad bra jag måste vara! :):):)
Hur jag ska hinna med ett till jobb är en annan historia men det kommer bli så jädrans bra!
Jag kommer stortrivas på mitt nya jobb! Jag kommer lära mig nya saker! Jag kommer få mera pengar!

Tjollahejsan hoppsan what a day! Mitt i allt snorande finns det något positivt!





Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback