Jag är en vinnare och jag är en dancing queen!

12 Sep, 2010 - 22:50 ☆ glada dagar


The winner takes it all....
Relaterat till mitt liv- Jag vill vara en vinnare. Jag känner mig som en vinnare ibland. när jag tänker efter. Jag säger som Jossan "du väljer din egen lycka". Gör det du blir lycklig av och du är en vinnare! :)

Om jag ska ta det till träningen. Ibland känns ett pass inte på topp. Men man gjorde det ändå, och man är en vinnare!



Dancing queen...
Relaterat till mitt liv- Jag dansade igår natt när jag var ut med min vän Amanda. Älskar dansgolvet. Måste dansa. Jag är en dancing queen. Det är du med! Alla kan dansa. Och visst känns det härligt när man släpper allt och bara flänger sig ut i dansen? :)

Jag tittar på Mamma Mia på TV. Är det något jag älskar så är det musikaler. Det får mig att gråta. Skratta. Le. Må bra!
Älskar älskar älskar musikaler. Jag ska göra en musikal av mitt liv. Undra vad jag ska välja för låtar?

Har ni några förslag?

Kram på er /Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback