Onsdags update!

08 Sep, 2010 - 15:21 ☆ glada dagar



Druckit kaffe
Övat Bliss dans koreografier
Städat
Druckit kaffe
Övat Bliss dans koreografier
städat

Nu börjar min arbetsdag så jag ska sticka till mitt andra hem, step in!
Där vankas det Boxpass ikväll, och sedan premiär för ny koreografi på dansaerobic passet.
Jag hoppas på att få se många danssugna deltagare!!

Sedan kommer jag att finnas uppe i gymmet och peppa, skrika och guida medlemmarna! Ja.. eller så finns jag där om någon vill ha hjälp eller bara vill prata träning med mig ;) Inte alltid det är uppskattat att gå runt och skrika på folk och störa deras träning. hihi.

Hoppas ni får en härlig onsdag vänner

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback