tisdagtisdagtisdag!!!

21 Sep, 2010 - 17:38 ☆ glada dagar
Ja då var det Tisdag.



Det regnar vilket hade kunnat betyda att jag var tvungen att cykla. Men då har jag en gullig vän som heter Sofia som plockar upp lilla mig i stan. ;)

Jag är lite tvärtom, när det regnar så cyklar jag och är det fint väder kör jag bil... Nu har jag i alla fall fixat en service tid men måste vänta en vecka innan ferrarin blir frisk och glad igen.

Ikväll blir det instruktörsmöte! Sedan temar jag och Sofia kvällens Bodycombat pass. Missa inte det vänner! Nya releasen! Kommer bli full fart från låt 1.



Det var det. Har laddat upp med keso och gelehallon till middag. Kanske inte riktigt okej, men man glömmer ju så lätt att man måste laga mat om man ska ha något att äta....

Över och ut. slut.

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback