Dag 12- i min handväska

10 Apr, 2011 - 00:57 ☆ glada dagar

Tillbaka till listan. Dag 12- i min handväska:

Jag har alltid flera väskor jag byter mellan. För tillfället är det dessa vänner jag har samlat massa värdefulla ting i :)
Väska nr 1:



1 papper med förslag till boxningslogga
1 Bodycombat dvd
1
läppglans
2 lypsyler
3 enkronor
2 femkronor
8 hårnålar
4
hårsnoddar
1 boxningsnyckel
1 halv sminkborste
1 klocka
1 snusdosa
1 papper med övningar från sjukgymnasten
1 visitkort till kulstöterskan Helena Engman
1 bläckpenna
1 tampong
1 rosa liten väska


Väska nr 2:



1 papper om vasaloppsspinningen som vi hade den 6/3
1
gem
1
ihopskrynklat kvitto
1
gummisnodd
1
vägbeskrivning till Carina
1
tuggummipåse flärp
1
cd fodral med dansmusik

Väska nr 3:


1
trasig bläckpenna
1
hårsnodd
1
hudlotion
1
förslag på boxningslogga
1
kom ihåg kladd inför "modell för en dag"



Väska nr 4:


1 gammalt kvitto från HM
1 tuggummipåse flärp
4 hårsnoddar
1 plånbok
1 snusdosa
1 par craft vantar
1 par arbetshandskar
1 linne
1 liten påse med knappar



Väska nr 5:




1 t-shirt
1 tops
1 hårsnodd
1 gammalt statoil kvitto
4 halstabletter
1 papper om arbetstider
1 danspärm
1 påsklämma
1 vindjacka


Väska nr 6:




1 step in tröja
5 hårsnoddar
1 lypsyl
1 handcreme
2 bläckpennor
1 zumba dvd
1 par sockar
1 sporttop
1 halstablett
1 tops
1 gammalt kvitto från preem
1 par hörlurar
1 kladd om zumbapass i rosvik


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback