Ego. javisst. Och leka gillar jag också.

18 Feb, 2011 - 00:33 ☆ glada dagar

Random bilder från dagens lek i gymmet. I like big balls and i can not lie. Färg ska det vara. Pilatesboll. Medecinboll. Hejsan hoppsan vad roligt det blir.



Övningens namn: "Jag sitter på en boll och håller i en boll och ibland blundar jag och drömmer mig bort för att öppna ögonen och tycka jag ser jävligt cool ut"



Övningens namn: "Se riktigt oberörd och uttråkad ut och folk som går förbi kan tro att du är sviiiinigt stark"




Övningens namn: "Kläm fast en 6kgs boll mellan knäna o håll händer mot öra och se vad du med en fastklämd boll kan göra. lyft knäna och kläm ihop dig som en kanin så har du gjort dig en sexpack maskin"




Övningens namn: "Bron över Piteälven släng dig i väggen, jag är så stark att en lastbil kan köra över mig utan att jag märker det. yaoooo"




Övningens namn: "Benindrag med big ass är bättre än matintag med big mac"




Övningens namn: "Hej och hå å upp på tå med omvänd fällkniv kan jag taket med rumpan nå"



Kallas också: "ska rumpan upp i taket? såklart! ska vi cruncha hela haket? såklart!"




Övningens namn: "En boll är ingen fara en boll är inte dum, magen jobbar bara och känns så härligt stum"




Övningens namn: "svårtolkat, eller dum skum obeskrivliga saker i ett gymrum"



Övningens namn: "Det säger bara swoooosch när du leker swing med stor boll"



Kallas också: "sing it and swing it lalalalala swoooosch"



Övningens namn: "swing med en arm ger ett kortare swoschljud"



Övningens namn: "Du ska icke vara rädd för att sänka dig till en lägre nivå"




Slutord: "Bollar bollar på väggen där okej att ni riktigt färgglada är. Men när jag mot spegeln ger upp ett svettigt flin tänk då tycker jag ändå jag är ganska fin!


Perfekt Torsdag kväll hos Fröken Pe.

Danslektion med mina Bliss elever som är så fantastiskt duktiga att stoltheten sprider sig i hela mitt danslärar jag!

Bodycombat med fokus på mig själv eftersom jag var deltagare på Sofias pass. Ego? Javisst! Jag gillar att kolla in mig själv i spegeln ibland och koncentrera mig på min egen teknik och utförande. Det gör mig till en bättre Bodycombat instruktör.

Afrodans med allas våran favorit Maria. Jag har längtat efter att få afrodansa i en evighet. Ikväll kunde jag inte stå emot. Lite mellanmål efter BC så fanns det kvar energi som längtade efter att få komma ut i afro power dance.

Hinna hämta andan och fylla på med mer matintag för att sedan leka lite i gymmet.

Torsdag- jag är lika kär i dig som i onsdag. Imorgon ska jag bli kär i Fredag.

Puss på er alla skönheter.

Fröken Pe


Kommentarer
Lisettestraning säjer:

Vilket härligt pass med medecinboll! Dina armar är skit snygga Petra!! :-D hare bra, kram

2011-02-18 @ 06:43:52
Blogg/Hemsida: http://Lisettestraning.shapemeup.se
Petra säjer:

HÄR har vi minsann lite bilder att dreggla över! Instämmer med föregående kommentar, VILKA JÄVLA ARMAR! Men dom har jag uttryckt dreggel-faktor över förut ;)



Snyggo!

2011-02-23 @ 09:56:43
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback