träna eller dricka rosé? ;)

15 Jul, 2011 - 19:27 ☆ glada dagar


Observera den snygga bikinibrännan! ;)

Ibland räcker inte tiden till. Man ska jobba. Fixa blommor på balkongen. städa. handla. dricka rosé med kompisarna. Dansa till spice girls...

Då får man hoppa över träningen två dagar i rad. Det blir så ibland. Och gör man andra saker som får en att skratta är det helt okej!

Jag har ju en hel ledig vecka på mig att träna från och med måndag. Kung!




Träningsmässigt sett har denna vecka varit rätt lugn. Men det har kännts skönt. Vill få in ett ryggpass dock men jag har ju hela helgen på mig... Har inte haft tid att springa heller som tanken var men men... Nya löpsteg nästa vecka ;)



ibland vissa dagar inte alltt för ofta men det händer om jag riktigt spänner magen och håller andan allt jag kan så förvandlas nästan limpan till några rutor. woho. haha. "Jag har en limpa" har nämligen blivit ett kärt uttryck för mig ;) Spec när dem med en fettprocent = 0 visar upp sexpacken. haha! :)

Jag har ju varit inne på det där tidigare om att jag drömmer om ett riktigt sexpack. Av absolut ingen speciell anledning annat än att jag vill testa ligga på en låg fettprocent och vara riktig deffad någon gång. Men orkar jag satsa helhjärtat? Svar: Nej. Jag tycker för mycket om att äta mackor och dricka rosé :)

Jag drömmer innerst inne om att stå på en scen. Träna för att tävla. Kanske någon gång när jag får mera tid. Och när inte sommaren och rosé är här.... haha.

Nu tränar jag bara mycket för att jag älskar det, vill vara i en bra form för att sedan kunna slipa på den ännu mer.

På tal om Rosé så blir det på min balkong ikväll! Sommarkvällar måste man ta vara på!

Pusss
Pe

Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säjer:

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ gärna mig med:) kram<3 varför naken bild?

2011-07-16 @ 05:31:27
Blogg/Hemsida: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback