Dem som inte vet vem jag är ska se mitt namn i rosa

09 Mar, 2011 - 22:45 ☆ glada dagar
Japp allt för att synas! Det är rosa. Jag är skit nöjd. Och jag är Pe. Har alltid varit kommer alltid vara. Helt perfekt alltså.




Myströja!



Och ett linne... blev ett rosa linne också. :) hihi! Fantastiskt!


För övrigt kastade jag den andra halvan av semlan för jag var defenitivt inte värd den, med tanke på att vi alla på jobbet åt hamburgare från max till lunch. Plus att det har råkat slinka ner för många chokladbitar... 
Inget hoppande med mitt nya rep blev det ikväll.

Däremot hade jag mina två pass att instruera. Zumba och Box. Fantastiskt. Efter det mötte jag upp min nya träningskompis Erik i gymmet för att trötta ut biceps och ryggen. Det kändes okej okej okej.

Nu mys i soffan. Puss puss torsdagspuss

/Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback