Jag ska hålla käft. det är min skyldighet

27 Maj, 2011 - 12:41 ☆ glada dagar

Plötsligt får man någon sorts verklighetsuppfattning. Jag ska inte gnälla över något. Det är min skyldighet att hålla tyst om småsaker, när det finns dem som verkligen kämpar för livet.  Det finns en kvinna som är så stark och så fantastisk att jag bara är en fjant i jämförelse. Mina tankar går till hon idag. Och till hennes fantastiska man.






Klockan är bara lunch och jag har redan haft en fantastisk dag!
Började med Spinning 06.30. Jag älskar det verkligen. När jag väl är där!
Bra klass med morgonpigga deltagare, kan inte bli bättre en fredag!

Sen blev det ben i gymmet. Utfall, knäböj och benpress. Kl 08.15 åt jag frukost och känslan av att ha hunnit träna 1.5 timme redan vid 8 är magisk.  

Jag älskar verkligen Step In. Världens bästa gym om jag får säga det själv ;) Mina kollegor får mig alltid att bli glad så fort jag kliver in genom dörrarna. Deltagarna är dem mest fantastiska! Alla människor i gymmet (spec på mornarna) hälsar så glatt och sprider en härlig glädje i hela gymlokalen!

Inte så konstigt att det är som mitt andra hem. Borta bra men hemma bäst heter det väl?

Ikväll ska jag ha ett danspass i en stor foaje! Det ska bli härligt minsann! Men kl 20.00 ikväll däckar jag nog i soffan. Men det är okej på fredagar!

Trevlig lunch

Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback