en truck körde in i min bil!!!

01 Nov, 2011 - 22:23 ☆ glada dagar
                      

                      


Förra veckan körde jag in i en refug och pajjade fälgarna! Idag körde en truck in i min bil som stod parkerad på jobbet. En stor truck med stora stålbalkar på. Jajjemänn!! Rakt in i min blåa älskling!

Jag skrattade så jag höll på dö! Detta kan inte vara sant! Först en refug och sedan detta. Det går bara inte!
Snacka om att vara inne i ett dåligt stim!

När chocken lagt sig ringde jag till Pappa och grät. Jävla truck. Min stackars bil.


                      
                       
                       
                       


                       Hur tog ni er hem från jobbet idag? Med bärgare? Lugnt och säkert? 


Dåligt stim ja men tala om det. Tur man skrattar i eländet. För det är ju så sjukt så man måste skratta!

Kör fint där ute!

Pe
  

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Usch, men tur att DU inte skadade dig!!! <3

2011-11-02 @ 08:32:26
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Annelie säjer:

Kul att hitta en kirunabos blogg :) jag gillar också crafts kläder och undrar vad modellen på byxan heter? Ha det gott! /Annelie

2011-11-02 @ 23:04:44
Jenny. säjer:

Men fyy stackars bilen !!

2011-11-02 @ 23:49:22
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback