För mig får det lika gärna snöa imorgon!

11 Okt, 2011 - 21:49 ☆ glada dagar
                     

Jag har två nya mössor så jag är redo för vintern! Längtar till o med. För mig får det gärna snöa imorgon.

Ja annars är det som vanligt. Functional works pass ikväll. Underbart. Jag älskar det. Funktionell träning när det är som bäst. Styrka, balans, pulstoppar. <3

Efteråt zumba. Tack deltagare jag älskar er!!

Ett annat plus i kanten för dagen är att jag har sett min brorsson gå på film. På pappas mobil. Det var underbart. Han är underbar, min brorsson Viktor! Han gick som en liten fyllis, haha helt fantastisk. Jag längtar efter honom varje dag. Dem blir så stora så fort dem små... helt otroligt.


Vad har ni gjort idag?

Godkväll. Åter fokus på fotbollen. Och Olof Mellberg. :)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback