När J kommer hem från jobbet går jag på morgonpromenad.

25 Okt, 2011 - 07:33 ☆ glada dagar

Jag har redan hunnit ta en morgonpromenad :) Skönt. Att vara ute och gå vid halv 7 på morgonen är härligt, dels för att man vaknar till men jag gillar mörkret också. Det blir en mysstämning. :)


                   

Men jag längtar efter snön! SNö snö snö!! Kan det inte bara bli vinter och jul. Och jag längtar till Kiruna också. Oj vad jag längtar mycket! Tänk dig en vintermorgon!! Det är snö på gatorna. Mörkt. Ljus i fönstrena. Snacka om mysfaktor!! Mera vinter till folket!


För övrigt har jag haft en sjuklig träningsvärk i benen efter söndagens tunga pass. Igår var det ungefär omöjligt att sitta ner. Eller att ställa sig upp för den delen. Idag känns det bättre. Men känns fortfarande.

Alltid samma sak när jag tränar ben. Fattar det inte. Haha jag är för vek i benen helt enkelt!

Puss och jag önskar er en härlig dag!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback