en fjäder en visp och en trisslott

16 Sep, 2011 - 23:34 ☆ glada dagar
                                 Jajjemen jag har hunnit få mina första presenter.

                    

                       en blå fjäder. en liten visp. en trisslott. så att..... nemen kul. tack.



                    

After work! 3 rätters middag satt bra efter en lång dag. Och ett vinglas. Underbart.

Sedan bio. "friends with benefits" Filmen var rolig så jag fnittrade högt och höll mig vaken! Förutsägbar som de flesta romantiska komedier. Men jag gillade den mycket!

Bio med popcorn kan aldrig bli fel!! :)

F som i Fantastisk Fredag! Hur mår ni? Äter ni biopopcorn?

Pe


                   

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback