Jag går väl själv då

12 Apr, 2012 - 09:17 ☆ På gymmet

God morgon. Kaosmorgon. Step in hade glömt lägga in mitt iw pass i bokningssystemet så ingen hade kunnat boka passet. Vilket betydde att passet inte fanns med och det blev inget pass. Attans!
Jag som hade stigit upp tidigt och var laddad som aldrig förr.

Men jag var inte bitter. Körde iw på egen hand istället vilket inte var fy skam!

Sen ett armpass i gymmet. Kul med nytt gym men det tar ett tag innan man känner sig hemma och hittar allt.
Saknas ännu rep och dipsställning i nya gymmet så armpasset blev inte riktigt som jag hade tänkt.
Men det kan vara bra att tvingas tänka om ibland. :)

Favoritplatsen på nya Step in 24 är ändå funktionella/crossfit delen. Stor matta, kettlebells, trx band i taket, medecinbollar osv. Oj vad det bjuder in till kreativ och rolig träning!!

God torsdag på er!
Pe

 


Kommentarer
Anonym säjer:

Kul att se fler bilder från nya gymmet. Har inte varit dit än. Men snart, så.

2012-04-13 @ 23:19:16

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback