Hur man gör dagen till succé

23 Jan, 2012 - 18:28 ☆ glada dagar

Jag startade dagen med ett löppass!
Det var det bästa jag gjort på mycket länge. Förutom den biten när snoret frös till is. Och förutom den första biten när träningsvärken fortfarande gjorde sig påmind.

Snöflingor som fastnade på ögonfransarna. Det bet i kinderna lagom av de 10 minusgraderna.

JAG LEVER. JAG HAR HITTAT MOTIVATIONEN. JAG FLYGER. JAG SKRATTAR.

God sömn, frisk luft och att läsa era kommentarer. Det är lösningen på alla svackor! ;)

Dagen har fortsatt förträffligt bra! God frukost. God lunch. Gott kaffe. Bra dag på jobbet.

För att behålla det goda humöret lagade jag färgglad middag!

Grönsaker i tusen färger. Broccoli. Kassler. Quinoa. En stor grön skål och middagen är lovely!

Färger både smakar bra och ser roligt ut :)

Kom just på att jag har ett möte ikväll på Step in och är utan bil. Men vad gör det ? Frisk luft och en tankepromenad är alla värda :)

Mår ni bra?

Puss
Pe


Kommentarer
Angelica säjer:

Men hallå, recept! Det ser ju sjukt gott ut! :)

2012-01-29 @ 18:54:04

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback