Irri

24 Jun, 2012 - 19:02 ☆ glada dagar
Seriöst vad är det för fel på blogg i mobilen?
Kan fortfarande inte logga in och jag blir så irri!
Vad ska jag göra när jag inte kan lägga upp ett blogginlägg precis när jag känner för det?

Bloggen strular alldeles för ofta. Skäms på er!

Midsommar var fantastiskt iaf. Och alla dagar runt omkring också. Hunnit träna, dricka vin, njuta i solsken, sprungit, cyklat...

Hur mår ni? Någon fler som inte kan mobilblogga och vill var irriterad med mig? :)

hej hopp

Kommentarer
marica säjer:

Funkar inte för någon verkar det som. Tror det var när dom gjorde om blogg...:S Vad tyckte du om DS trademark?

Svar: Så trist när det inte funkar. Kanske får till det snart. :) Jag tyckte PT utbildningen med DS var bra. Vi lärde oss mycket, men det krävdes att man hade en del förkunskpaer eftersom man inte hinner gå igenom allting på så kort tid. Jag lärde mig massor om hur man lägger upp pass och hur man kan tänka kring jobbet som PT. Sen har jag hört efteråt att det är tal om att deras utbildning inte är godkänd och så men jag vet inte. Har inte fått något bekräftat. På det stora hela var det en bra utbildning och värt pengarna helt klart :)
Petra Lindmark

2012-06-24 @ 21:41:43
Blogg/Hemsida: http://mywaymygoal.blogg.se
Ullis säjer:

Har läst att många har problem med blogg. :(

Svar: Jo det verkar som det. Så himla tråkigt och jag blir så irriterad när det inte funkar. Har så lite tid till att sitta framför datorn så det är så enkelt att kunna mobilblogga :)
Petra Lindmark

2012-06-24 @ 23:27:20
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Marica säjer:

Synd om de skull vara så. Funderar nämlign på att plugga hos dom i höst... Dom är ju anslutna till europiska hälsoför undet..?

2012-06-25 @ 18:06:52
Blogg/Hemsida: http://mywaymygoal.blogg.se
Linda säjer:

Hej!
Jag har läst andra som har blogg.se och som också har problem med att blogga från mobilen så probelmet kanske inte sitter i mobilen ;)
Hare gott! Från//Härnösand

Svar: Okej. Då är det fel på appen helt enkelt. Dumt! Hoppas det ordnar sig. Jag har så lite tid att sitta framför datorn på dagarna :) Ha det gott!
Petra Lindmark

2012-06-29 @ 20:14:06

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback