Det körde ihop sig. Och nu kanske jag blir halt.

15 Mar, 2012 - 13:35 ☆ glada dagar

Startade dagen med besök hos sjukgymnast erika! Mitt knä är lite knas. Får ont till och från. Och höger knä kan låsa sig med följd att jag får halta fram.

För att förhoppningsvis kunna utesluta att det är minisken det är fel på ska jag träffa en ortoped i eftermiddag.

Tanken var att jag skulle äta antiinflammatoriskt en vecka för knät men drog på mig magkatarr innan jag hann börja. Inte bästa kombon att käka tabletter med magkatarr....

Jag hoppas att jag inte ska behöva ta någon spruta istället för tabletter. För då blir det träningsförbud och jag skulle bli galen :)

Ett bekymmer blir flera bekymmer.
Men förutom illamående, magsmärtor och haltande så är allting förträffligt bra!! ;)

Vi har rea på idépoolen också. Upp till 70% på tex craft och cross kläder!!! Kom in och fynda jackor mm.

Pe


Kommentarer
Nathalie säjer:

Håll dig frisk så du får träna! Jag har gått från att träna ca 2pass per dag till att inte ha tränat( förutom några sit ups pch liknande per dag) på fem veckor! Tycker synd om alla i min närhet som måste stå ut med att jag blir galen...

2012-03-16 @ 21:36:30

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback