Himmel och pannkaka jag tror jag dör.

07 Mar, 2012 - 16:30 ☆ glada dagar

Jag är inne på 3e dagen snusfri. Nu vet jag inte om jag orkar längre.

"Jag är olycklig och ingenting känns bra längre "beklagade jag mig för J.
Han svar: "du måste ju in på ett behandlingshem"

Jag har tagit en snus i stort sett hela tiden. Några exempel:

Innan jag tar tag i disken- en snus.
Innan jag ska tvätta- en snus
Efter kaffe- en snus
Efter mat- en snus
På morgonen- en snus
Efter vin- en snus
Efter träning- en snus
Innan jag ska i duschen- en snus.

Ja ni fattar. Nu vet jag inte vad jag ska göra längre!!!! Det är så tydligt att jag har snusat konstant!

"Vad gör man när man inte snusar vad gör vanliga folk hela tiden? frågade jag J.
Hans svar: ja men dem gör allt utan att snusa.

Ja just det. Men det går inte. Jag har testat snusa Toy, ruccola, ostskivor, brödbit. Bara för att ha något under läppen. Vanan är hemsk att bli av med!

Ja stundvis tuggar jag på J's fingrar också....

Jag gråter för att jag inte vill äta bacon till middag. Humöret svänger.

När jag känner mig trött. När jag känner mig ful i håret. När jag känner mig tjock och äcklig. Ja alla dem gånger jag tröstade mig med en snus!!

Jag flydde konstant. Jag är van att bara ta en snus som hjälp. Som belöning. Nu är det bara tomt!!! Gaaaah. Stackars mig.

J säger att det är dags att ta tag i problemen istället för att tro att allt blir bra med en snus.

Men jag ska säga er att snus. Det gör mig lycklig.

Börja aldrig aldrig snusa kompisar!! Lyssna alla kids där ute! Börja aldrig snusa! Eller röka!! Det är fruktansvärt att sluta!

Hör ni mig? Börja aldrig! Lova!!?





Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback