Biceps och rygg

18 Nov, 2012 - 19:03 ☆ glada dagar

Vaknar
Dricker kaffe
Cyklar in till stan och gymmet
Rygg och biceps
Startar med 40 Chins
Känner mig stark
Biceps blev stora
Flexa
Alltid rätt att flexa
Flexa överallt
Tydligen flexar jag tom när jag dammsuger. J råkade ta bildbevis på det. Det är ett beroende jag har. Att spänna biceps.
Jag måste söka hjälp.
Haha!!

Har fått ha en sovande älskling i min famn också. Det är mysigt.

Ja och att cykla hem i regn från gymmet var konstigt nog också mysigt.
Söndagar är lätt bästa dagen.


Kommentarer
Ullis säjer:

Mycket snyggt! Vore inte dumt att ha såna armar. Men det är låååångt dit för min del.

2012-11-18 @ 21:59:56
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback