Betong. Bodycombat. Lycka.

09 Feb, 2014 - 22:39 ☆ glada dagar
Oj vilken söndag det blev!! Ledig söndag blev fullt upp hela dagen söndag. Vi började med att bära betong. Vi håller på att renovera tvättstugan och älsklingen har bilat golven förra helgen. Med andra ord skulle allt skottas ihop och bäras ut idag! 

Inget lätt jobb kan jag lova! För det första är betong jättetungt! Ingen lek att försöka släpa ut hinkar som väger lika mycket som mig själv. En trappa upp från källaren dessutom. 😝 
För det andra så dammar det ordentligt!! Så hela huset känns som ett dammoln. Så när vi väl hade skottat ut skiten var det bara att storstäda hela huset! 

Sen skulle matlådor göras iordning. Tusen portioner lax, tusen portioner kyckling och tusen köttfärsbiffar. Ungefär. Ok det kändes som tusen iaf. Lagat mat hela dagen känns det som. 

Dagen avslutades med body combat pass i sjulnäs genom korpen! Så underbart! Massvis med energifyllda och duktiga deltagare! Kan leva på fen kyckokicken jag fick i flera dagar 😊 

Jag hoppas vi ses på bodycombat på tisdag på korpen!! 17.30 smäller det! 👊💪😊 

Ja med några bilder efter ett svettigt och kul pass ikväll säger jag godnatt! 






Ja jävlar vad snygg man kan va på bild! 
Tills vi hörs igen
/PE 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback