Ingenting är omöjligt

19 Feb, 2014 - 23:13 ☆ glada dagar
Då var det redan torsdag imorgon. Det är ju inte klokt vad dagarna går fort. "Snart är det sportlov, sedan påsklov och sedan är det sommarlov" känns som att terminen (vi lärare tänker ju i terminer) bara rusar iväg. Skönt tycker jag som längtar efter sommar sol och tävling 😉💪

Känns som en småstressig vecka och dagen idag gick i ilfart. Han Iaf klämma in ett bröst & bicepspass. Dagens motto blev "jag ser iaf jävligt stark ut" 😄 nej jag är inte den starkaste, men jag strävar efter att vara den snyggaste och den som ser starkast ut på tävlingen 👊😄 

Än känns träningen bra och jag känner mig t.o.m starkare i vissa övningar nu. Det är en skön känsla. Får se hur länge den sitter i. Längre in i dieten kanske jag blir svag som en mus. Men vad gör det så länge jag SER stark ut 😉 

Puss och godnatt! 




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback