V-formen!!

17 Feb, 2014 - 22:34 ☆ glada dagar
Jag är så jäkla nöjd/stolt/mallig just nu över mig själv. Igår hade jag en träff med Coach Ola för att stämma av hur dieten går. 😊 

Kändes så skönt att få bevis på att det funkar. Ett kvitto på att resultaten kommer om jag vägrar ge upp. Magisk känsla. 
Såhär i början sker ju första och största förvandlingen och nu blir det att kriga för varje cm och fettprocent. Hoff! Men jag tänker göra det! 👍👊 

Jag hade tappat ungefär 3 kg i vikt, minskat ca 5 cm i midjemått och om jag minns rätt tappat 2% i fett. Nöjd! Innan dietstart låg jag på 16% fett på magen och är nu nere på 10%. Kung! 

Jag har dessutom flera månader kvar så behöver inte känna någon stress. Vi valde att starta dieten tidigt eftersom jag aldrig gått på diet förut och har ingen aning om hur min kropp kommer svara. Sen är det så förbannat skönt att inte behöva stressa igenom en diet. Nu finns det tid att ändra kcal och träning eftersom och se hur kroppen svarar. 😊 

Det är nu jag börjar ske en förvandling på bilder och jag kan inte få nog av att stå framför spegeln och posera. 😂 min blivande man är nog lite orolig att detta ska stiga mig åt huvudet och jag ska bli lite för mallig. 😄 

Men jag har rätt att vara mallig! Jag FÅR vara grymt stolt och lycklig över förvandlingen av min kropp. Jag sliter och lägger i stort sett all min tid på träning och tävlingsdagen så klart som fan jag får beundra min egen kropp och arbetet jag har lagt ner på den! 👊 
Det är ingen som gör jobbet åt mig. Förutom Ola som jag är så glad över att ha som Coach - och som hjälper mig enormt mycket-, så gör jag allt jobb själv. Det är jag som tränar det är jag som äter matlådor det är jag som ska orka hela vägen. Jag jag jag. Därför kära vänner är jag extremt mallig och egocentrisk just nu 😉 

Jo jag vet att det är lång väg kvar. Jag vet inte om jag kommer orka. Men jag ska försöka allt jag kan. Om jag så ska gråta och skrika ska jag känna att jag försökte och gav allt. 👊 






Min midja har blivit smalare och då har V-formen på ryggen kommit fram. Jag har drömt om att någon dag få uppleva en riktig V-form och nu håller det på att bli verklighet! Tjohooooo!!! 

Nu ska jag preppa lite matlådor innan jag tar kväll
Tjing/fröken 

Kommentarer
Anonym säjer:

Du ska spegla dig massor,för som du slitit. Snyggaste!!! Puss Emelie

2014-02-17 @ 22:55:45
Linda säjer:

Imponerande!! Kul att se att du bloggar igen! :)

2014-02-18 @ 14:02:34
Blogg/Hemsida: http://lindawestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback