Dag 59 och storm

11 Mar, 2014 - 07:36 ☆ glada dagar
Hej bloggen! 

Det stormar utanför mitt fönster. Inatt vaknade jag av ljudet när det lät som att taket skulle flyga iväg. När jag väl vaknade fick jag dessutom panik över att det satt en slemklump i mitt bröst som jag med livet som insats försökte hosta upp. 

Det gick sådär. 

Igår var jag hemma med halsont och en näsa full av snor. Idag är jag hemma med slemhosta och en trött kropp. 

Känns väl lite sådär att bli sjuk nu. Har dessutom haft några dagar i Örebro med rejäl magont. Känslan är att jag är i dålig form, har lite energi och känns som att jag gått upp flera kilo på senaste dagarna. Så är nog inte fallet, men känslan av att inte vara på topp får mig att känna mig slapp och otränad. Haha. Stört men sant. 

Nåväl. Jag försöker göra det bästa av situationen och njuter av att faktiskt vara tvungen till att vila. Kan ju inte träna med halsont i vilket fall så det är bara att släppa dem tankarna och vila med gott samvete. 😄 

Känns dock så tråkigt att inte köra bodycombat passet ikväll. Har saknat deltagarna och att instruera när jag var borta förra veckan. Men bättre att vila några dagar än att riskera att bli dödssjuk och behöva vila i veckor. 👍 

Dessutom kommer det bli så härligt att få köra pass igen nästa vecka så det kommer bli magiskt. 😊 

Hemma igen efter en vecka i Örebro iaf. Saknar redan brorsan och hans familj. Det var så underbart att få vara med syskonbarnen en vecka så det lever jag på tills nästa gång vi träffas. ❤️ 
Att ha familjen långt bort är fasen det värsta jag vet. Den där saknaden och längtan tar lixom aldrig slut. 

Hoppas ni är friska och krya och tränar på som aldrig förr! 

Igår var jag inne på dietdag 59, och idag är klivet taget in i dietdag 60! Tjollahopp! 😃 






Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback