Tanka energi. Ut med energi.

06 Mar, 2014 - 16:38 ☆ glada dagar
Hej kompisar! 

Ja tala om livskvalité att få vara ledig och umgås med familj. Här i Örebro rullar dagarna på allt för fort och jag känner hur mycket ny energi som kommer rakt in i hjärtat och kroppen! 

När man inte har några egna barn är ju syskonbarnen det bästa och närmaste man har. ❤️ Äntligen får jag leka, busa och mysa med brorsans barn hela dagarna. Som jag har saknat dem. 

Igår var vi på lek & buslandet vilket är ett fantastiskt ställe! Det finns ett minigym för barnen, klätterställning och rutschkanor och bollhav och precis allt både barn och vuxna kan önska. Det var så galet roligt att ta sig igenom gångar och köra trampbil 😄 jag kände mig som värsta gladiatorn. 👍😄














I tisdags cyklade jag in till stan för att träna och idag har jag hunnit med både ett ryggpass, köpt nya jeans och sett Pippi på rymmen. Livet leker. 


Var in på one more rep idag. Vilken butik. 👍 kunde äntligen testa jeansen som alla verkar avguda och nu förstår jag varför!!!! Helt otroligt så sköna byxor. Det känns som mjukisbyxor. Jag som hatar hårda jeans som aldrig sitter bra blev frälst. 😄 från Freddy är dem och jag säger bara det, köp dem!!! Syns inte så bra hur dem ser ut i svart men ska visa upp min schyssta röv i dem blåa en annan dag. 😂👊 







Ja.... Det var det. 
Jo en rolig grej förresten. Idag på gymmet kom en från personalen fram och frågade om hon fick filma mig när jag körde marklyft och lägga ut på deras instagram. Hon var imponerad av att jag körde 12or på 100 kg. 

Tack! Du gjorde min dag!! Att lilla jag kan vara motivation och att få höra något sådant gör mig så glad. 😊 tänk att det finns människor som kan komma fram och ge en cred för det man gör! Underbart! Tack tack tack! 

Hoppas ni har det bra där ute allihopa. 
😘

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback