Glitter & glamour

10 Nov, 2014 - 18:39 ☆ glada dagar
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort men dagarna bara försvinner. Det är bra att det går fort för då är det snart jul. Ju närmare jul vi kommer ju närmare blir det tills jag får träffa brorsbarnen ❤️ 

Tänk att man blev sådär så när man blev faster. 😄 tokig i barnen och bara längtar och längtar efter dem. Älskar dem som om de vore mina egna barn. 
❤️ 

I helgen var jag på glitter & glamour fest för att fira min vän och kollega Liselott som fyllt jämt. Det var så roligt så jag stängde festen. 😉 


På bilden ser ni mig och Caroline som är en av mina andra kollegor. Är så glad att ha funnit en ny vän i Caroline. Vi har bara jobbat ihop sen i höstas men det känns som jag har känt henne hela mitt liv. Vissa människor är ju bara sådär magiska! 😊 

Såklart gjorde vi danslärare ett dansmedley på festen! Man kan som räkna med att det blir mycket dans med oss i närheten. 😄 

Träningen rullar på. Jag har känt mig lite trött och hängig sista tiden. Men ingen förkylning som bryter ut. Idag kände jag iaf att styrkan och energin börjar komma tillbaka! 👍 rehabträningen för knäna går bra och smärtan är nästan helt borta nu! Känns så skönt. 
Jag är sjukskriven 25% fram till jul och sedan ska jag ta glädjeskutt igen när jag kan jobba på och träna som jag vill 👌 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback