Hemma kan man vara naken

21 Nov, 2014 - 00:14 ☆ glada dagar
De är fint att ha ett gym hemma i källaren. Där kan man kasta av sig byxorna och träna i trosor. Jag menar det är ju en grej som är fint att kunna göra. Speciellt när man kör rehabträning och måste granska sina knän och ben 👌 

Igår var jag till sjukgymnasten igen. Denna gång till Johan på star och jag bara måste berömma honom till månen och tillbaka! Så jävla bra han är! Tack! 
Nu äntligen ska jag kunna fixa till mina problem! 

Blev dock lite orolig när han sa att mina knäskålar sitter för högt upp och vi måste trycka ner dem. Trodde han skämta. 😄 men nej då ner ska dem. Så far era tankar någon gång på mig och ni undrar vad jag gör så vet ni..,, jag sitter och trycker ner mina knäskålar 👍 


Inga konstigheter. God natt 
Fröken 

Kommentarer
Sofie säjer:

Hade jag haft lika snygga ben som du hade jag fått omkring i trosor fan jämt :P

2014-11-21 @ 09:15:12
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback