Det här med att ok:a allting

07 Okt, 2014 - 21:06 ☆ glada dagar
Idag stod rehab på schemat igen. Excentriska benböj, excentrisk benspark, benindrag på boll, tåhävningar och hälhävningar. Gjorde inte lika ont som sist men var helt slut efteråt i knäna. 

Körde ändå på med ett bröst & biceps pass efteråt. Lång tid på gymmet. Men å andra sidan är ju tiden på gymmet den bästa tiden. 





Dessutom var det roligt att träna på ett "nytt" gym. Jag var/är nämligen tillbaka på step in. Jag har alltid älskat gymmet på furunäset och nu är det ännu bättre. 👌👍 

På grund av min knäskada var jag tvungen att sluta instruera på korpen och bestämde mig nyligt för att sluta helt där. Inte för att jag inte trivs, för korpen är ett fantastiskt ställe att jobba på! Jag blev så varmt mottagen när jag kom dit och personalen och alla instruktörer är helt fantastiska! 💗 
Men jag längtar tillbaka till step in där jag jobbade så länge. Att kliva innanför dörrarna på furunäset var som att komma hem. 
Dessutom har jag saknat personalen och alla instruktörer där så mycket. 

En sak är säker och det är att vi har två grymma gym med grym personal i Piteå! Jag känner mig så glad över att ha fått möjligheten att jobba på båda. 💗 

Nu när jag ska fokusera på min rehab och min egen träning kände jag att det är på step in jag vill vara. 




Jag har varit till läkaren idag också. 
Kommer vara sjukskriven viss del framöver. Jag ska på knäröntgen och jag ska träffa en idrottsläkare i Luleå. Det blir bra det här 👊 
Blev dock väldigt illa till mods när jag var tvungen att ringa tillbaka till kliniken jag var på för vissa frågetecken kring sjukskrivningen. Jag möttes nämligen av en sån otrolig människa i luren att jag höll på falla baklänges. Inte nog med att jag mår dåligt över mina knän människan ska tydligen behandla mig som skit också!!! Jävla typ det där. 

Det slog mig efteråt att jag blev helt chockad över att prata med någon otrevlig på det där sättet. Jag möter sällan otrevliga människor och tror på orden "bjud på ett leende så får du ett tillbaka". Hela dagarna möts jag av glada trevliga människor och att plötsligt stöta på en hemsk vidrig varelse var fullständigt jätte konstigt och jag blev fan livrädd för hen. 

Otrevliga människor bidrar med dålig energi. Jag avskyr dålig energi. 
Jag avskyr hen. Funderar på att skicka hen en blomma så hen blir lite gladare. 

Sådärja. Då tar vi kväll. 

Lev och må! 
Fröken 

Kommentarer
Ullis säjer:

Roligt att du är tillbaks på Step In! Jag har också saknat gymmet på Fyrunäset och blev såååå glad när jag hörde att de skulle öppna upp där uppe igen. Snart ska jag börja köra igång igen, är förkyld för tillfället.

2014-10-10 @ 21:53:15
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback