gRis

24 Feb, 2015 - 22:44 ☆ glada dagar
Hej vänner! 
Just hemkommen efter en kväll med body combat och ett snabbt benpass efter det. Tack alla deltagare för ikväll 👌 alltså jag älskar verkligen body combat. Det är så vansinnigt roligt att instruera 😃👊 slår vilket pass som helst. Ni som bor i Piteå kom och var med på ett pass så ska jag guida er genom 60 minuters fartfylld träning 😊👍
Benpasset efteråt bestod av 100 reps i benpressen, 4 drop set i bensparken och 4 set sissysquat. Snabbt och effektivt. 

När jag kom hem var jag hungrig som en gris och hetsåt en tallrik med risgrynsgröt med kanel. Magisk känsla. 

Det slog mig att jag verkligen älskar allt som har ordet ris i sig. Kokt ris, stekt ris, riskakor, risgrynsgröt, risifrutti, risalamalta.... Ja säg ordet ris och jag börjar dregla. Love it. 👌 


Något annat jag älskar är min hylla med mina mest värdefulla saker. Innehåller följande; 
- min pokal från tammerpokalen
- ljusstakar som jag har fått av en värdefull person
- mina vänner boken. Där har jag mina vänner samlade med en mängd roliga minnen. Mycket kärlek i den boken. 
- en skylt med sanningens ord
- tandpetare
- en burk med mina finaste kylskåpsmagneter 
- en sparbössa som ser galen ut
- en fågelmathållare 
- glasunderlägg med bilder på Elvis Presley 
- en tavla med ordet hello. "Hej på dig du brukar jag svara tavlan" 










Vad vore livet utan en "finhylla" 😄 
Jag har tänkt länge att jag borde fixa till i den där hyllan eftersom jag under all renovering bara la dit alla saker. Men det är ju inte lätt att flytta på så värdefulla ting. 

God kväll 
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback