Inte riktigt 100

12 Feb, 2015 - 11:52 ☆ glada dagar


Jag har en huvudvärk som inte riktigt vill släppa utan den kommer och går. Det är den här konstiga förkylningen som spökar tror jag. Stundvis har jag lite ont i öronen och bihålorna men sedan försvinner det igen. Mycket märkligt.  😕 

Nåväl det går inte att dyka ner i huvudvärk och små förkylningssymptom utan här tar jag vara på dem stunderna jag känner mig pigg. Vet inte om det är bra eller dåligt att jag inte är för sjuk för att träna men inte tillräckligt frisk för att ha 100% energi. 
Jag behöver ju inte avstå träningspassen men jag har inte heller full energi på gymmet.... 

Ojoj så stora bekymmer. Bäst jag tar en kaffe och laddar för nästa danslektion. 
Hej på er. 

Fröken 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback